Gilda Liljeblad

En utbildning i världsklass kräver sensationell hudvård!

Gilda Skolans behandlingar görs med produkter från serien Gilda Liljeblad, skapad av vårt systerbolag. Tillsammans skapar vi en sund, vacker hud som lyfter både självförtroende och välbefinnande. Förutom att produkterna används i våra behandlingar så finns de även till försäljning i våra salonger, samt på webben via nedan länkar.

Avancerad hudvård från den svenska hudvårdsexperten

Gilda Liljeblad tillverkar avancerad hudvård vilket innebär att de arbetar med höga koncentrationer av välbeprövade ingredienser med vetenskapligt bevisade effekter. Med individens behov i fokus erbjuds kunskap, produkter och metoder som skapar märkbara resultat.

För att resultatet av våra behandlingar ska kvarstå och förhöjas ger våra studenter råd och tips om vilka produkter som är anpassade för just din hud och dina önskemål.