Tillfälligt fel med ``Bifoga ansökningshandlingar``

För närvarande går det inte att bifoga ansökningshandlingar direkt i formuläret. Vänligen maila nedan handlingar till [email protected] tillsammans med ditt förnamn, efternamn samt vilken stad och termin du söker till.

• Gymnasiebetyg/övriga betyg

• Personligt brev + foto

Ansökan Stockholm del 2

Har du någon tidigare erfarenhet från kosmetik / SPA / hudvård?
Vad har du för framtidsplaner?

Hälsodeklaration

Nu behöver vi endast några uppgifter från dig som rör vår Hälsodeklaration. Sen är vi i mål!

Kontraindikationer är olika typer av besvär som gör att hudterapeuten inte får genomföra en behandling på kunden. Som student på skolan är du själv ”kund” hos dina klasskamrater. För att inte riskera att ett tillstånd förvärras, smittspridning, obehag mm är det viktigt för din egen och för dina klasskamraters skull att du meddelar om du lider eller har lidit av något av nedanstående, är gravid, äter mediciner mm.

Markera de alternativ som stämmer in på dig

Röker du?

Vad händer efter att du skickat in din ansökan?

Inom 6 veckor får du reda på om du blivit antagen till utbildningen och får då ett antagningsbesked till din mail.

Om du blir antagen till utbildningen betalar du en deposition på 5000 kr för att säkra din plats. Depositionen behöver vi inom 7 dagar efter att du fått ditt antagningsbesked. Resterande kursavgift, 20 000 eller 90 000 kronor (beroende på om du valt att gå två terminer eller tre terminer), ska vara skolan tillhanda senast 8 veckor innan kursstart. Läs mer här.

Jag samtycker
keyboard_arrow_leftPrevious